Virksomheds oplysninger:
Paraplybutik
CVR-nr. 34517797
Solvangsalle 4
8300 Odder
Vigtigt! Husk altid at ryste din paraply et par gange, før du folde den op! Hvis du gør det hver gang holder paraplyen længere og det mindsker risikoen for skader på paraplyen dette gælder for for alle paraplyer.
Adresse:
Paraplybutik Solvangsalle 4 8300 Odder Telefonnummer: 21 95 65 64. Officiel e-mail adresse: info@paraplybutik.dk Officiel web-adresse: www.paraplybutik.dk “Paraplybutik” anvendes i det følgende både om den fysiske eller juridiske person, som ved ordrebekræftelse accepterer købers bestilling og sælger de bestilte varer, og om den hjemmeside hvorfra varer præsenteres og bestilles. Aftaler på vores website kan indgås på følgende sprog:
Dansk
Bestilling udenfor EU: Paraplybutik.dk opkræver ikke moms for varer, der sendes udenfor EU. Derfor kan der påkræves afgifter og told alt efter de lokale regler i de enkelte lande. Det er de lokale myndigheder, der opkræver disse afgifter. Ikke Paraplybutik.dk
Bestilling
Du kan bestille varer fra Paraplybutik.dk på følgende måder: – via websitet – via email – via telefonisk bestilling. herunder også EAN nummer bestillinger. Vi sælger både til private og til virksomheder. Ønsker du elektronisk faktura tilsendt, skal du oplyse dit EAN-nummer sammen med din adresse ved bestillingen. Alle priser på websitet er inklusive dansk moms. Alle priser på websitet er inklusive alle afgifter, told m.m. Priserne er dagspriser.
Betaling
Du kan hos Paraplybutik betale med:
Dankort – Mobilpay – Visa – MasterCard eller bankoverførelse, EAN-Betaling.
Betalingen hæves aldrig før at varerne sendes fra Paraplybutik. Betaler du med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr., når dit dankort misbruges ved brug af PIN-koden. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun Nets, der kan læse dem. Hverken paraplybutik.dk eller andre har mulighed for at læse dataene. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra paraplybutik.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
I vores internet-butik kan du betale med følgende betalingsmidler: Dankort / Kreditkort (Visa, MasterCard, og Maestro.) Betaling med kort er gebyrfrit. eDankort – Betaling via Netbank.
EAN-fakturering for virksomheder der er oprettet i NemHandelsregisteret, og offentlige institutioner. (Blot skrive alle EAN-fakturerings oplysninger i kommentar boksen på sidste side ved bestilling.) Du er også velkommen til at ringe på 21956564.
(obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen)
When you live outside Denmark, and has no option to pay with a credit card (Visa, Mastercard and Maestro) you can make a bank transfer to the following bank: Jyske Bank IBAN number DK9550720001228075 SWIFT address is JYBADKKK. The message to us must be your unique order number. Once you have transferred it, please then send us an email, telling you paid order number XXX. Thank you.
Forsendelse forgår med GLS og Post Nord for forsendelser indtil 20 kg. Opnå gratis fragt med GLS til pakkeshop eller en gyldig erhvervs adresse ved køb for blot 299 Kr.
Fragt priser med Post Nord med omdeling er er til Kr. 59 for levering til din bopæl. Den anden fragt mulighed er levering uden omdeling med GLS som koster fra Kr. 39 så bliver din pakke bragt til nærmeste GLS pakkeshop.
Opnå gratis GLS fragt til pakkeshop eller erhvervs adresser ved køb for blot 299 Kr. Vælger du med Post nord til posthus i nærheden af dig koster det 49 Kr. Her skal du selv afhenter den inden for 7 dage, ellers returneres pakken tilbage til Paraplybutik. Fragt prisen udregnes automatisk, fragtpriserne er følgende til levering i Danmark
- Gratis GLS levering ved køb for 299 Kr. Ellers kun fra 39 kr.
- Post Nord valgfrit afhentningssted 49 Kr.
- GLS – Omdeling til erhverv: 39 Kr. Gratis ved køb for minimum 299 Kr
- Omdeling til privat: 59 Kr.
- GLS Express Inden Kl. 12 – Omdeling til erhverv 119 Kr.
- GLS Express Inden Kl. 10 – Omdeling til erhverv 169 Kr.
- Vi leverer også til udlandet både med GLS og Post Nord.
Du bør regne med følgende priser for levering til EU fra 45 Kr. Levering til Sverige 59 kr. til Posthus uden omdeling, fri fragt fra køb for 500 kr.
Levering til Norge kan være lidt dyrere pga, told beregning m.fl. Taskeparaplyer op til køb af 2 stk i hver ordre kan sendes for 99 kr til Norge (Der kan dog gå 1 til 2 hverdage ved denne leveringform før vare sendes afsted.) Almindelige paraplyer med langt skaft sendes som pakke fra 289 kr. afhængeligt af hvor de skal hen i Norge. Er dit postnummer under 4000 kan vi også sende med TNT tit langt billigere end 289 kr. Men spørg os via en mail så svarer vi hurtigt tilbage.
Levering til post numre mellem 0010 og 3999 er billigere end andre steder i Norge. Levering med TNT kan udløse et fortoldnings gebyr til TNT. Ved levering med Post Nord er toldgebyret betalt til Paraplybutik.dk
System udregner selv fragten (vi tager forbehold for at fragten kan stige, da fragten udregnes efter postnummeret, hvis fragten stiger vil du modtage en mail med en opkrævning).
Shoppen er fortrinsvis beregnet på danske kunder, men vi sælger også til hele EU og USA. Forsendelse forgår primært med Post Nord og GLS. Varer til udlandet sendes som udgangspunkt billigst muligt, hvis der ønskes hurtigere/dyrere levering kan dette aftales, skriv det blot i en mail til os.
Levering
Vi har dag til dag levering med GLS mandag til fredag, bestil blot inden kl. 11:30. Vedrørende levering med GLS afsendt om fredagen, GLS leverer også om lørdagen til alle Pakke Shops i Danmark, der har lørdags åbent.
Levering fra dag til dag med GLS. Lagerførte varer bestilt inden kl. 11:30, afsendes under normale omstændigheder samme dag, bestillinger efter kl. 11:30 sendes normalt senest den førstkommende hverdag efter betaling er modtaget.
Varer der ikke er på lager, afsendes hurtigst muligt efter de er kommet hjem, såfremt betalingen er modtaget.
Lørdagslevering: GLS leverer pakker ud til de pakkeshops som har åben om lørdagen, så du hurtigt kan få leveret din vare. Post Nord leverer også pakke fra Paraplybutik om lørdagen til posthus eller pakkeshops.
Hvis varen er sendt med forsikring (som pakke post), vil der hvis en mail adresse er registreret, blive udsendt et Track & Trace nr. så kunden kan følge forsendelsen på www.post.dk. Vi tilbyder også hurtig levering samt GLS Express levering til erhverv inden kl. 10 eller kl. 12 næste hverdag.
Disse leveringsformer koster ekstra. Bestil helst inden kl. 11:30 for Express levering. Du er altid velkommen til at ringe til os ved spørgsmål.
Pakker der er sendt med afhentning på et Post Nords afhentningssted eller en GLS pakkeshop, skal afhentes inden Post Nords afhentningsfrist (7 dage ved Post Nord 7 dage ved GLS), hvis ikke varen afhentes inden fristen, returneres pakken automatisk varen til os, og man er derfor nød til at betale porto igen. Ved ikke afhentet varer refunderes den først opkrævede fragt ikke.
Leveringstid: Fra dag til dag med GLS, bemærk GLS leverer ikke om lørdagen. Bemærk at dette ændrer sig hele tiden, så hvis du er i tvivl, så kan du skrive en e-mail til info@paraplybutik.dk. eller ringe til os på tlf. +45 21 95 65 64.
Express levering med GLS inden kl. 10. og inden kl. 12. Gælder udelukkende for levering til en erhvervs adresse. Express levering sker mandag til fredag, bestiller du Express levering fredag leveres pakken mandag. Hvis du vælger Express levering til en beboelsesadresse sendes pakken som almindelig pakke med omdeling uden specifikt tidspunkt for levering.
Returret
Vi bytter gerne, men husk varen skal være i ubrudt original emballage. Varen skal være ubrugt. Inden du sender varen retur, skal du udfylde retursedlen der findes nederste på denne side.
Når skemaet som du finder nederst på denne side er udfyldt, vedlægger du det i pakken til os. Retur adressen er Paraplybutik, Ballevej 15, 8300 Odder. Sendes pakke retur til os uden omdeling koster det gebyr på 40 kr. som trækkes fra ordren før en tilbagebetaling kan finde sted.
Du har selvfølgelig 14 dages returret fra købs datoen. Du har 14 dages fuld returret. Husk blot at gemme den originale emballage, hvis varen leveres i en.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal sende varen retur til firma adressen og afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Sendes vare retur til afhentning på posthus eller pakkeshop pålægges du et gebyr på 40 kr. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Fragt udgifter til tilbage sendelsen refunderes ikke. Ved “nægtet modtagelse” eller uafhentede pakker sendt med GLS eller Post Nord, er vi desværre nød til at opkræve retur fragt pris på 59 kr., da det er hvad GLS og Post Nord opkræver os efterfølgende ved en nægtet modtagelse forsendelse.
Du fik ikke hentet din pakke? Har du valgt levering med eller uden omdeling med GLS eller Post Nord har du hos GLS og Post Nord 7 dage til at afhente ordren hos GLS. Hvis ikke den bliver afhentet i den periode, sendes den automatisk retur til os. Hvis din varer sendes retur til os, og du vil have varen tilsendt igen så kontakt os på mail, så sender vi en opkrævning på ovenstående 49 Kr., når den er betalt sender vi varen igen.
Fortrydelsesret:
Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal gives ved mail til info@paraplybutik.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Meddeler kunden paraplybutik, at kunden har fortrudt sit køb inden 14 dage efter levering, tilbagebetaler paraplybutik det modtagne beløb.
Varer der returneres ufranko eller på efterkrav, nægtes modtagelse. Du bør sende varen forsvarligt emballeret – sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker at få tilbage betalt købesummen.
Send venligst en mail til os inden du sender en varer retur til os. Fortæl i mailen dit ordre nummer samt hvilken vare/varer du gerne vil returnere, dette fordi vi har forskellige retur adresser.
Husk først at sende en mail til os, så få du den korrekte retur-adresse oplyst. Vores adresse er flg. adresse: Paraplybutik – Solvangsalle 4, 8300 Odder. Køb kan også fortrydes ved at nægte modtagelse af forsendelsen.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købesummen retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købssummen retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.
Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Du skal betalte fragten hvis du vælger at tilbage sende varen til Paraplybutik.
Tilbagebetaling af købssummen
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købssummen. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale, samt varen er returneret til os.
Reklamation:
Paraplybutik yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret efter at varen er modtaget. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel.
Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Fakturaen (eller kopi heraf) skal fremvises til Paraplybutik i forbindelse med anvendelse af reklamationen, varen skal sendes til
Paraplybutik
Ballevej 15
8300 Odder
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Eventuel reklamation over ødelagte varer, eller mangler på leverede produkter skal, efter køber har eller burde have opdaget manglen ske til Paraplybutik inden rimelig tid 1 til 2 dage, ellers mister køber sin ret til at påberåbe sig manglen.
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Kontakt til Paraplybutik
Du er velkommen til at sende os en mail på info@paraplybutik.dk som vi vil besvare inden for kort tid, normalt inden for få timer. I travle perioder kan der være svartid på 1 til 3 hverdage.
Du kan også ringe til os i telefontiden som er dagligt (man-torsdag) mellem kl.:09:00 og kl.:15:00. Fredag mellem kl. 08:00 og 09:00 samt mellem 13:00 og 15:00 Du er også velkommen til at prøve at ringe uden for dette tidsrum og indtale en besked, så ringer vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Mails fra Paraplybutik Bemærk hvis du anvender en mail konto hos Hotmail, så vil vores mails tit fejlagtigt lande i din spamfolder. Hotmail er blevet helt urimeligt stringente med, hvad de mener er spam, og hvad der ikke. Der er intet vi kan gøre ved det problem, andet end at opfordre vores kunder til, at tjekke denne mail folder. Vi anvender al den sikkerhed vi er i stand til for, at du som kunde opnår den mest sikre handel.
Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende
Der gælder de samme salgsbetingelser som for private forbrugere, dog med følgende modifikationer:
Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende, og køber betaler alle omkostninger til fragt, uanset købssum. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny reklamationsperiode. Paraplybutik.dk forbeholder sig ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er er lagt. Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler køberen.
Sikkerhed:
Du har altid mulighed for at få at vide, hvilke oplysninger vi opbevarer om dig. Du skal blot sende en mail til os og oplyse dit navn og din adresse. Du vil indenfor 10 dage modtage en mail om hvilke informationer vi opbevarer om dig. Ønsker du vi sletter disse oplysninger skal det fremgå tydeligt af din mail.
Behandling af personoplysninger om kunder Paraplybutik.dk indsamler og behandler oplysninger om dig, når du bliver kunde, og i løbet af kundeforholdet, i henhold til gældende regler om databeskyttelse. Behandling og indsamling af oplysninger, omfatter de oplysninger du selv indtaster i forbindelse med din afgivelse af ordren, indsamling, registrering, opbevaring, samt brug og videregivelse af personligt identificerbare oplysninger om dig.
Indsamling og behandling Vi indsamler og behandler de personoplysninger, der er nødvendige for at kunne levere de bestilte varer. Vi indsamler data direkte fra dig selv, når du bliver kunde hos os. Vi behandler forskellige typer af oplysninger om dig som kunde herunder:
- Navn, adresse, telefonnummer samt e-mailadresse
- Leverings adresse
- Oplysninger om betalinger, evt. restancer
- Eventuelle klagesager
Anvendelse og videregivelse af personoplysninger Vi anvender personoplysninger til bl.a. følgende formål:
- Administration og forsendelse af dine varer
- Administration i forbindelse med håndtering af efterlysning af bortkomne forsendelser
- Inddrivelse af restance efter inddrivelsesloven
- Udbetaling ved evt. fortrydelse
Vi videregiver kun dine personoplysninger til andre, såfremt vi er forpligtet hertil via lovgivning, eller i det omfang, vores samarbejdspartnere skal levere varer på vegne af os. Vi videregiver oplysninger til:
- Leverandører og samarbejdspartnere i forbindelse med opfyldelse af kontrakter, der berører kunderne hos os, herunder GLS, Post Nord, Dao, o. Lign.
- Vi kan, hvor det er nødvendigt og i overensstemmelse med gældende lov, videregive person oplysninger til dets revisorer og andre eksterne rådgivere samt andre parter, der leverer produkter eller ydelser til os, som for eksempel leverandører af IT‐systemer,
- Kingbo indgår de nødvendige aftaler om beskyttelse af personoplysninger med
- Desuden kan personoplysninger videregives og overføres i forbindelse med anmodninger fra politimyndigheder, eller hvor videregivelse er nødvendig for at overholde en retlig forpligtelse.
Opbevaring af personoplysninger
Dine personoplysninger opbevares kun så længe, det er nødvendigt af hensyn til at opfylde vores leverance over for dig som kunde og/eller for opfyldelse af relevant lovgivning, herunder særligt bogføringslovens regler om opbevaring af bogførings materiale i 5 år. Opdatering af personoplysninger Vi bestræber os på at sørge for, at alle personoplysninger er korrekte og opdaterede. Hvis du informerer os om, eller vi i øvrigt bliver opmærksomme på fejl i dine personoplysninger, vil vi søge at få dem berigtiget, slettet eller rettet omgående.
Dine rettigheder som registreret
Du har efter databeskyttelsesforordningen følgende rettigheder i relation til vores behandling af dine personoplysninger:
- Ret til indsigt i de oplysninger, der behandles om dig selv
- Ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet
- I særlige tilfælde ret til at få slettet oplysninger om dig selv, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer
- I visse tilfælde ret til at få behandling af dine personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysningerne bortset fra opbevaring med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende, forsvares eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser
- Ret til at gøre indsigelse mod, at du undergives afgørelse, der har retsvirkninger for eller i øvrigt berører dig selv i væsentlig grad, og som alene er truffet på grundlag af elektronisk behandling
- Ret til dataportabilitet. Du kan få tilsendt de personoplysninger, du selv har oplyst til os i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbar format
- Ret til at tilbagekalde et samtykke. Tilbagekaldelse af et samtykke har først virkning fra det tidspunkt, det tilbagekaldes
- Ret til at klage til Datatilsynet over behandlingen af personoplysninger om dig selv. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på www.datatilsynet.dk
Kontakt oplysninger
Hvis du har spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, eller ønsker at gøre indsigelse, kan du kontakte os; info@paraplybutik.dk og anføre ”Persondata” i emnefeltet.
Logstatistik
På www.paraplybutik.dk benytter vi logstatistik, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades m.m. På www.paraplybutik.dk anvender logstatistik vi med det formål at optimere websitet og skabe øget brugervenlighed. For at du kan indgå en aftale med os via websitet, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
Webstatistik
På www.paraplybutik.dk benytter vi webstatistik, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades m.m. På www.paraplybutik.dk anvender vi webstatistik med det formål at optimere websitet og skabe øget brugervenlighed.
Værneting og lovvalg
Erhvervssalg: Tvister mellem paraplybutik.dk og køber afgøres ved retten i den retskreds, hvor sælger bor eller ved det værneting, som paraplybutik.dk bestemmer. Dansk ret finder anvendelse. Forbrugersalg: Her finder reglerne i retsplejeloven om forbrugerværneting anvendelse. Sælger er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes køber handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for paraplybutiks kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende. Er du interesseret i sikker e-handel, bør du se følgende links: På www.nets.eu kan du se, hvordan en SSL-betaling gennemføres.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (link)
Vi betaler transaktions gebyr til Nets
Returformular
Ønsker du at returnere én eller flere af de modtagne varer, skal du følge vores retur-anvisninger i filen nedenfor.
PriceRunner Købsgaranti
Som medlem på PriceRunner sikres dit køb op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster intet for dig som forbruger og gælder for alle køb, når du handler hos os. Du kan stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien, selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem – du skal blot registrere dit køb inden for 60 minutter. At blive medlem hos PriceRunner er gratis og tager kun et par minutter! Bliv medlem på PriceRunner – gratis oprettelse
Med PriceRunner Købsgaranti får du erstatning i tilfælde af beskadiget vare, hvis levering af varen udebliver, hvis en vare mangler ved levering eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet. For at Købsgarantien skal gælde, er det nødvendigt at bestillingen er adresseret til dig som forbruger.
Du får kun erstatning for den direkte økonomiske skade, du har lidt, anskaffelsesomkostninger og fragtudgifter. Købsgarantien giver altså ingen erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter. For de endelige regler og vilkår og oversigt over kategorier, der er undtaget garantien, besøg PriceRunner. Siden 1999 har PriceRunner hjulpet millioner af danskere med at finde den bedste pris. Tjenesten har altid været både gratis og uafhængig og har til formål at gøre det lettere for forbrugere at sammenligne produkter, priser og butikker.